BU HAYAT KURTARAN KÜPELER BENDEN DAİMİ TORUNLARIMA

6 May

Madem yazıyorum kamu spotu oluşturup hedef kitleleri bilinçlendirmeye devam. Bu defa da askere gidecek daimi torunlarıma burdan sesleniyorum. Hey sen! Kaç! Gelme! Şaka bir yana işte sana derlediğim askere gelmeden kulağına küpe olması lazım gelen Gilan’dan 10 kıymetli parça…

  1. Her şeyden önce kendine askerden önce yapılacaklar listesi hazırla. Ben uzun bir liste hazırlamıştım keşke daha da uzatsaymışım… Ne mi olacak bu yapılacaklar listesinde? Her şey!  Gitmekten keyif aldığın mekanlara gitmeyi, sevdiğin arkadaşlarınla farklı organizasyonlar tertiplemeyi, uğruna adam öldüreceğin yemekleri tekrar tekrar yemeyi… yazabilirsin çünkü emin ol özlemeyeceğin şeyleri bile özleyeceksin! Kısacası sivilde bokunu çıkar öyle gel!
  2. Askere gitmeden belli başlı forumlara takılacak ve neler götürsek diye kafa patlatacaksın! Bu yazı şunu/bunu al(ma) yazısı değil sana tek diyeceğim askeri malzeme satanların gazına gelmemen gerektiği!
  3. Askerliğin benim gittiğim gibi dünyanın en büyük tümenine (Etimesgut) yahut ayarında bir yere düşerse bazı maddelerin iktisadi değeri öyle yerlerde paha biçilemiyor. Örneğin; bozuk para, su ve Selpak gibi. Madara olmamak için yanında mümkün mertebe bulundur.
  4. Botu kalıbına göre 1-2 no büyük almakta fayda var. Botunu ez diye bir şeyler duyacaksın büyük numara alınca öylesi şeylere gerek kalmıyor güven bana! Ben şanslıydım ki hiç yat/kalk/sürün yapmadım ama yapan arkadaşlarımdan gördüğüm kadarıyla pantolon göte tam olunca önden patlamalar yapabiliyor “Ehehhe seninki abazanlıktan önü patlatmış” gibi seviyesiz geyikler duymak istemiyorsan az dökümlü giymekte yarar var.
  5. Sen nizamiye nöbetinde çaprazdayken senden önce teskere alıp gidecek arkadaşlarının palaskayla şaplak yeme* showuna tanık olmak istemiyorsan izin falan kullanma! (Lafım özellikle kısa dönemlere)
  6. Askerde ne komutanına ne de askerlere fazla taviz verme! Rütbeli ya da rütbesiz yüz vermeye görün ikisi de akbaba yavrularının açlığı kadar arsız! (Özellikle çavuş olursan er-komutan arasında kalacağın durumlar çok olacak!)
  7. Fabrikasyon mehmetcik stayla olmamaya çalış! Bu pek senin elinde olmayan bir şey ama çok zayıflamamaya çalışır, çarşı izinlerinde yüzüne kan gelecek şekilde beslenebilirsen büyük ölçüde üstesinden gelebilirsin. Bu mehmetcik tipinde; asker kafasının vücuttan eskiye göre büyük kalarak bedenin zayıflaması, üstüne kulaklarının kepçeleşirmişcesine kafada daha da göz doldurmasıdır.
  8. Sağlığını koru ona çok ama çook ihtiyacın olacak!
  9. Mümkünse gelme! Sağlık sorunların ya da asker olmana engel bir durumun var ve askeriye çürük raporu veriyorsa askere gitmeyene kız verilmez mantığıyla davranma! O durumun askeriye şartlarında seni zorlayabilir ileriki hayatında kalıcı izler bırakabilir. Çürük alınca erkekliğinden bir şey eksilmez merak etme!
  10. Askere adımını atar atmaz en sık duyacağın sohbeti açıklıyorum! “Ben sivildeyken şöyle yapardım, böyle çakardım…” Aman Allahım uzun/kısa dönem herkes sivilde meğer pek bi sevişgenmiş! Anlatılanlara bakılırsa (Tiplere değil anlatılanlara!) o kadar düzenli ve göz alıcı cinsel hayatları varmış ki haliyle çok zorlanıyorlar! Sende bu denli düzgün seks hayatına sahipsen gelmeden kırabildiğin beli kır da gel ya da milletin beynini boş yere sikme! MG

*Palaska yeme: Tertibinden önce çıkanların geriye kalanlar tarafından palaskayla dövülme ritüeli.

Leave a Reply

